maandag 3 december 2012

Tag: Would You Rather.

Hallowaa! I Know, weer geen artikels! Maar ik ga nu ook artikels inplannen enzo.
Ik heb weer een leuke tag van Essie's Things gehaald! Zoals jullie allemaal denk ik wel eens mee gemaakt hebben: Keuzes. Ik heb een hekel aan ze! Als ik een leuk shirt wil kopen, maar onderweg een super leuk oogschaduw palletje vind, weet ik niet wat ik moet doen! Vandaag ga ik dus keuzes maken die ik kei lastig vind!!!!


1. Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipglossjes verliezen of al je paletten en oogschaduws?
Ik ga voor de paletten oogschaduw, 1. ik heb er niet zoveel 2. ik draag bijna nooit oogschaduw.

2. Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen?
Oei, lastig! Ik denk dat ik voor de kaalheid ga, want haar groeit gelukkig altijd nog terug!!!

3. Zou je liever een peache of een roze blush willen?
Ik draag blush, en heb ze allebij, maar ik denk dat jullie het al weten: I LOVE PEACHYYY!!
Dus dan ga ik daar ook voor :)
4. Als je 1000 euro had, zou je dan liever make up of kleding kopen?
LASTIG! Ik ben dol op kleren, maar ik ben ook dol op make-up! Ik wil het allebij! Sorry, geen antwoord.
5. Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick?
Eyeliner als lipstick! Dat staat tenminste nog een beetje normaal!

6. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora?
MAC. Ik zou niet weten waarom, maar Esmee zegt dat het een super winkel is!

7. Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur?
Een lipkleur. Ik zou dan voor een nude kleur gaan of voor perzik.
8. Zou je liever zomer kleding in de winter dragen of winter kleding in de zomer?
Ehmm.... Ik denk winter kleding in de zomer.... GLOEDJEHEET!!!
9. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen?
Lichte nagels! Dat vind ik altijd zo schattig ^^
10. Zou je liever je favoriete lip kleur of juist je favoriete oog kleur weg doen? 
Ik denk oogkleur. Wat een rotvraag!
11. Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken?
Ai, ik denk toch wel nagellak, ik ben dol op nagellakies weet je wel. Lipgloss is soms plakkerig, en is vaak een beetje transparant. Wie heeft gezegt dat je geen lipstick mag dragen?
12. Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren?
Epileren, autsh! Maarja, ik haat het al om bijna geen wimpers te hebben dus doe maar epileren dan!
13. Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak?
Uh... Ik denk al mijn make-up dat heeft iets van 30 euro bij elkaar gekost, en mijn  hele stash iets van 90 tot 100 euro....

Dit was ook wel een rot tag, maar toch vond ik 'm wel leuk!
Willen jullie trouwens meer of minder tags op Beauty Promiss?
Heb jij ook nog vragen voor de Q&A?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten