maandag 19 november 2012

BP: Tag: Nailpolish & Me

Heey! Oke, ik ben in een tag stemming, dus laat ik die domme planning even zitten, ik denk dat er deze week wel meer tags komen! (  Ik heb deze tag van Essiesthings.nl )

1. Hoeveel lakjes telt jou stash?
Oei, even tellen, dat heb ik nooit bijgehouden!
Ehmm, ja! Ik heb het, in totaal heb ik 69 lakjes.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Van Essence, vooral Colour&Go. <33
3. Wat is de meest voorkomende kleur in jou stash?
Wow, eigenlijk, geen een, ik heb van elke kleur wel 1, 2 of 3 van.
4. Zijn er kleuren die je nog niet bezit?
Jazeker, bijvoorbeeld: Goud, grijs, en een mintgroene kleur! Maar die krijg ik binnenkort :D
5. Welke nagellak draag jij het meest?
Da's moeilijk, ik heb sommige nog nooit gedragen, ik zal even kijken. Volgensmij paars, blauw, en roze.
Maar meestal als ik mijn nagels lak, kies ik een nail-art. En daar heb je verschrillende kleuren voor nodig ;)
6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Geen een! Als ik er een niet leuk vind geef ik ze weg, of ik gooi ze in de prul :)
7. Gebruik je een basecoat?
Yepo, ik gebruik het sinds kort :)
8. Gebruik je een topcoat?
Yep.
9. Stempelen, of uit de losse hand?
Met de hand natuurlijk! Anders is het niet jou werkje! By the way, ik kan geen eens stempelen :(
10. Hou je van glitters/shimmer, of hou je het liever bij een creme finish?
Omg, wie houd er nou niet van glitter? Ik kies daarvoor!
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Mwa, ligt eraan, als ik op een feestje geen nagellak op heb, voel ik me wel leeg!
12. Hoeveel lakjes heb je deze week gekocht?
Geen een, de laatste tijd doe ik niet echt iets meer met nagellak, ik ben meer van de mascara.

Dit was de tag alweer! Hierbij tag ik Esmay en jullie mogen natuurlijk ook allemaal deze tag overnemen!
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten