zondag 18 november 2012

15 vragen tag.

Haay! Sorry, er is 4 dagen geen artikel online gekomen! I.v.m het weekend.
Dus doe ik in de ochtend een tag en in de middag wat er op mijn planning staat.
1. Heb je huisdieren?
Ik heb 3 huisdieren, een kat genaamd Lotus een cavia genaamd Jacky en een ratje genaamd Dizzy, vroeger had ik nog een rat Laila
2. Noem drie dingen die bij je in de buurt liggen
Ehmm, mijn armbanden, mijn parelketting en make-up doekjes.
3. Wat zegt je laatstgekregen smsje?
Wajow, tijdje geleden :O Ik kreeg van mijn moeder : Oke doe de groetjes aan peet xxx
Want ik was bij ene Petra aan het logeren.
4.  Ben je ooit naar een ander land geweest?
Zoveel! België, Duitsland, Spanje, Turkije, Tunesië, Denemarken, en Frankrijk.
5. Hou je van sushi?
OH MY GOSH! Wie niet? Ik ben er tenminste dol op! ;)
6.  Waar haal jij de boodschappen?
Albert Heijn, en soms de Plus.
7.  Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te vallen?
1 keer, toen was ik erg ziek, en kreeg ik een slaap pilletje.
8.  Heb je broertjes of zusjes?
Geen zus"je" ik heb een grote zus, ze is 13 jaar en heet Tycka.
9. Heb jij een computer of een laptop?
Yep, ik heb een laptop, daar schrijf ik dit ook op.
10. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
6 mei volgend jaar dan word ik 11.
11. Heb je een bril of draag je lenzen?
Nop.
12. Heb je ooit je haar geverfd?
Nee, nou ja... een soort van ik heb strepen in mijn haar geverfd in Blond staat erg leuk maar mijn hele haar verven ben ik niet van plan om te gaan doen :)
13. Wat ben je nog van plan om vandaag te doen?
Ik heb geen idee.
14. Wat is je perfecte pizza topping?
Salami :)
14. Wat vind je lekkkerder, een cheeseburger, of een normale hamburger?
Hamburger.
15. Hoe is het weer vandaag?
Phoe, ik heb nog niet eens naar buiten gekeken, het is tenminste donker, en koud.
Nou dit was de tag alweer xoxo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten