zaterdag 24 november 2012

Interview met: Vera Camilla!!!!!!!

Jullie kennen haar vast wel, Vera Camilla van veracamilla.nl!
Ik voel me vereerd, want ik mocht haar interviewen! Wauw! Ik sprong bijna een gat in de lucht, Vera is namelijk mijn grote voorbeeld. Naja, ik hoop dat jullie deze interview leuk vinden!




1. Hoe ben je erop gekomen om te gaan bloggen?
Ik verveelde me en voelde de behoefte te schrijven. Beauty vond (en vind ik nog steeds!) heel erg leuk, dus ik besloot voor de lol een blog over make-up te starten.

2. Waarom heb je je haar deels roze geverfd?
Leek me leuk! Christina Aguilera inspireerde me.

3. Hoe is het je gelukt zoveel bezoekers te krijgen?
Dat is de vraag... Ik denk dat regelmatig updaten en iets nieuws brengen in de blog/beautywereld wat er nog niet was, wel geholpen heeft.

4. Ben je ooit eerder geïnterviewd?
Ik word wel regelmatig geïnterviewd.

5. Hoelang ben je nou al aan het bloggen?
3 jaar.

6. Wat is je lievelings beauty product?
Rode lipstick! 

7. Ben je ook bevriend met de andere grote bloggers zoals Mascha, Teske, Serena en Cyntia?
Ik kan het met Teske en Sanne heel goed vinden, dat zijn wel echt vriendinnen.

8. Hoe gaat het eigenlijk in je normale leven?
Bloggen en beauty is mijn leven!

9. Wat is je lievelings  beauty merk?
Moet ik kiezen? Ik vind MAC fijn, maar ook Sleek, NYC, Chanel, Bobbi Brown, Miss Sporty... Elk merk heeft wel fijne producten.

10. Als je zelf een beauty product mocht maken, hoe zou die dan heten, en hoe zag ie eruit?
De perfecte rode lipstick!

11. Wanneer begon je met make-up en welk product was dat?
Ik begon met mascara toen ik 12/13 was.

12. Waar geef je het liefst je geld uit?
Make-up en kleding!

13. Toen je begon met bloggen, vonden je ouders dat goed?
Ja, ze vonden het heel leuk en stonden gelijk achter me.

14. Wie is ( of was ) jou idool?
Ik heb niet echt een idool... Ik vind Rihanna wel echt heel leuk :)

15. Heb je nog een tip voor de mensen die dit lezen?
Geniet van het leven en volg je hart!

Dit was het interview! Ik vind het leuke  antwoorden!
Wat vind jij van de antwoorden?
Bedankt Vera!
Je kunt haar ook volgen op Instagram en Twitter @veracamilla !
Liefs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten