zaterdag 24 november 2012

Tag: Why Do You Wear Make-up?

Hooiiiii! Ik had vandaag zin in een tag die ik al een keer op MBL had gedaan maar niet op BP.
Genoeg gekletst. Benieuwd naar mijn antwoorden?




1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?
Cool, deze vraag kwam ook in het interview met Vera Camilla voor maar da's een ander verhaal.
Ik ben begonnen rond mijn 10e op  mijn 8e draagde ik van dat kinder mak-up weet je wel.
Dus mijn zus begon met make-up en ik zag mijn moeder het ook elke dag voorbijkomen.
Vroeger dacht ik altijd dat het créme was, maar dat bleek dus foundation te zijn!
Mijn zus had oogschaduw op, mascara, en felroze lipstick. Ze gebruikt nog geen eens foundation, blush of consiler! ( Geen idee of  ik het goed schrijf.. ) Maar, ik zal even opnoemen wat ik heb kwa make-up:
~Lipstick
~Lipgloss
~Blush ( alleen highliters :( )
~Nagellak ( als dat erbij hoort. )
~Oogschaduw basis.
~Mascara!
En dat was het.
2. Hoe voel je je zonder make-up?
Niet leuk! Ik bedoel, ik kan er wel mee leven, maar met make-up op voel ik me anders meer creatief!
Dus ja, het antwoord: SAAI.
3. Wat vind je leuk aan make-up?
Eigenlijk heb ik dat al een klein beetje in de vorige vraag beantwoord, creatifiteit!
Tja, alles! Behalve uiteindelijk het resultaat als je oud bent.....
4. Wat zijn je "holy grail" items?
Hmm...
Mascara, lipstick en gloss, en blush.
Mascara zorgt ervoor dat je wimpers er niet  zo slap bijhangen!
Lipstick/gloss is fijn voor je lippen, ze worden niet droog, en je hebt nog een mooi kleurtje op je lippen ook!
Blush is gewoon grappig vind ik, dat schattige kleurtje op je wangen!

( Dit was alweer de laatste vraag, maar ik zou ook ooit  wel glow in the dark make-up willen dragen! )

Dit was de tag!
Gaan jullie deze tag overnemen?
Hierbij tag ik Esmay.
                                                         Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten