woensdag 14 november 2012

Tag: 12 Things that make me :D

Heey! Vandaag de eerste tag op BP, Ik ga jullie 12 dingen laten lezen die mij superblij maken! Ik heb een snelle typ bui, en dat komt dus mooi uit, want die word wel een typwerkje!
So, Enjoy!

( sorry, maar deze foto vond ik toch echt wel lol )

1. Weten dat het vakantie is en alles kunnen doen wat je wilt!
Kijk, dit vind ik een fijn gevoel. Weten dat het lekker vakantie is zonder school, om gewoon met je vriendinnen af te spreken, de hele dag achter de computer zitten, of om te shoppen! Jammer genoeg duurt het nog wel een tijdje ( 5 weken ) totdat het vakantie is!
2. Als ik thuis ben en geslaagd ben met shoppen!
Kijk, nog zo iets fijns. Als ik mijn hele lijstje heb gehad en ik weer lekker verder kan! Anders als ik elke dag 1 ding koop, kan ik beter alles in één keer doen! Dan denk ik "Fijn, dat heb ik ook weer gehad!"
3. Als ik een hoog cijfer haal op school!
Okee, ik moet toegeven dat het niet echt goed gaat op school. Het gaat perfect met Engels maar ik zit vast met rekenen. Daarom hou ik van Engels en denk ik YAY ^^ als we dat gaan doen. Alleen één probleem, rekenen doen we élke dag en Engels alleen op Maandag! Dat vind ik toch wel een beetje oneerlijk...... Maar goed, ik heb dus gister mijn rapport gekregen, en ik sta vooral laag met topo en rekenen, dus ja, ik zou het wel fijn vinden om daar ook een goed cijfer voor te halen!
4. Als mensen op Twitter lekker veel tweeten!
Dit geeft me een vrolijk gevoel, als ik alle blogs al heb bekeken. DAN KAN IK GEWOON LEKKER OP TWITTER KIJKEN! Dan heb ik ook zeker het gevoel dat ik ook lekker veel moet tweeten!
5. Fun hebben met mijn vriendinnen!
Kijk, dit is nog het leukste van de hele tag. Gelukkig heb ik veel lieve, zorgzame, en betrouwbare vriendinnen! Gezellie kletsen, lief zijn tegen elkaar, lol hebben, en shoppen natuurlijk!
6. Als ik in de spiegel kijk.
Ja, 's ochtends is het 1e ding dat ik doe is tweeten. Nee joh, grapje! In de spiegel kijken natuurlijk! Soms denk ik. Choul, wat ziet je haar er vandaag goed uit. Maar soms denk ik: Choul, aan jou moet ik even iets doen! What ever, ik ben gewoon trots op mezelf ookal zie ik er niet uit. En dat moet iedereen zijn! Nobody is perfect! Dus dan kan je jezelf wel mooi maken! Eigenlijk is iedereen mooi. Vanbinnen. Kijk als je als een zwerver op school komt dan denkt iedereen "Omg, wat ziet die er uit!" Maar dat betekent natuurlijk niet hoe je vanbinnen bent!
7. Als ik in een drukke, grappige bui ben!
Dit maakt mij :D maar als een vriendin verdriet heeft en ik ben in zo'n bui, maak ik haar gelijk ook een beetje happy :) dan denk ik "yes, ik zag een glimlachje" Ik ben ook altijd verschrikkelijk blij als iemand iets aan mij zegt als enige omdat diegene mij dan vertrouwt!
8. Mijn make-up doen en nagels lakken!
Hier krijg ik ook zo'n vrolijk gevoel van. Lekker creatief zijn! Ik kan het eigenlijk niet echt uitlekken...
9. Snorren!
Hier word ik helemaal snor gek van! Ik heb jammer genoeg niks van snorren! D: Dat vind ik echt superjammer, ze zijn namelijk zo grappig!

10. Mezelf zijn!
Dit kan ik eigenlijk niet zo goed uitleggen. Mensen doen soms namelijk alsof ze stoer zijn, en diep vanbinnen zijn ze gewoon super aardig! Ze willen gewoon populair zijn! Ik ben altijd mezelf, en ik ben ook best populair! Dus ik snap niet waarom mensen zo doen terwijl ze als ze zichzelf zijn ook populair kunnen zijn!
11. Gek doen.
Dit is al helemaal funny. Lekker raar doen met je vriendinnen!

12. Muziek luisteren.
Dit is echt mijn medicijn om happy te zijn! ( I <33 1 Direction!!!! )

En zo zijn er nog 100000000 dingen om op te noemen waarvan ik blij word!
Funny kissies
Patchouly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten