zondag 9 december 2012

Dislikes of my make-up.

Heeii, vandaag had ik maar geen inspiratie, dus ging ik naar allerlei blogs, noppes nergens iets.
Dus toen kwam ik op dit artikel, ineens! Tja, genoeg gekletst, laten we verder kijken!!!



Okay, lets start with the nail polish:

Permalink voor ingesloten afbeelding
Ik vind dit echt een prachtig lakje! Alleen hij was nogal dik toen ik 'm kocht. Allemaal draden aan je nagels you know. Fucky irritant.
Permalink voor ingesloten afbeelding
Hier ben ik ook niet echt bepaald fan van, ik  ben wel fan van nude kleuren, maar hier zit een roze gloed in, dat staat niet al te leuk :(.
Permalink voor ingesloten afbeelding
( sorry voor de slechte kwaliteit van de foto.)
Ik denk dat iedereen deze op hun dislike lijst heeft staan. De Action lakjes, slechte kwaliteit, en een hoop geklieder met lakken + 20 laagjes aanbrengen.
Dit waren alweer de nagellakjes, let's go to the eyeshadow.

Permalink voor ingesloten afbeelding
Ieuw, de kleur is mooi, maar het brand op je huid, en het word hard, getsie.
Permalink voor ingesloten afbeelding
Nog zo een...
Permalink voor ingesloten afbeelding
Hiero, prachtige kleuren toch?! Au...
Permalink voor ingesloten afbeelding
Je ziet het al, het klepje is eraf, maar dat is gewoon gebeurt. Deze, is erg licht, en is er snel af :( Wel een hele mooie kleur.
Dat waren de oogschaduws. Nu de laatste categorie: Lipjeeesss...

( Weer een slechte kwaliteit foto, sorry! )
Van deze lipglossjes zie je niks -_-

HELE MOOIE KLEUR!!! Alleen, hij gaat er snel af, en hij stift heel erg droog :( ( I know, niet handig, rode achtergrond, met rode lipstick.... )
Dit waren de dislikes!
Heb jij ook dislikes van je stash?
Heb jij nog een vraag voor de Q&A?
Have a nice day!
xxx Patchouly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten