zaterdag 8 december 2012

Tips: Hoe hou ik mijn huid gezond?

Hai! Genieten jullie ook al zo van het weekend? Lekker uitslapen? Ik tenminste wel! k heb  nog niet ontbeten, en jij? Gezond met komkommertjes, of een dikke laag met chocopasta? Jullie weten vast wel wat beter is, meer tips om je huid gezond te houden, kun je in dit artikel vinden! Ik heb dit al eens om MBL gedaan zoiets... Achja, kijk je met me mee?




Tip 1: Gebruik niet al te veel make-up!
SUPERBELANGRIJK! Als je op een barbiepop wilt lijken mij best, maar als je als een oma een verschrikkelijk lelijke huid wilt hebben, moet je dat zelf weten! Het is gewoon niet gezond om het elke dag zo uitgebreid te doen, foundation enzo. Nop. Niet doen. Als je dan een soort van foundation MOET hebben, zou ik BB Cream nemen!

Tip 2: In plaats van een chocolaatje een komkommertje!
Een keertje een klein chocolaatje kan natuurlijk ook geen kwaad! Maar vervang het eens een keer naar een groentensnackje tussendoor! Een komkommertje, een klein snacktomaatje, of een lekker worteltje! Extra tip: worteltjes met mayonaise, *smul smul*
Natuurlijk is het bij fruit hetzelfde!

Tip 3: Lekkere smoothie.
Heb jij al eens een heerlijke fruit smoothie genomen? YUM!!!! I Love it. Mijn vader maakt ze altijd zelf!

Tip 4: Maak je gezicht goed schoon!
Eventjes weg bij die hapjes, elke beauty blogger heeft denk ik wel reinigings melk of tonic in z'n la zitten, ik ook! Superbelangrijk als je puistjes wilt voorkomen!

Ik heb deze 2. Van de Action, ze weken erg goed en ze hebben een geweldig prijskaartje!


Tip 5: Douche lekker vaak!
Douchen is ook erg belangrijk, ik doe het om de dag, dus ik sla telkens 1 dagje over ;)
Je hoeft niet persé elke keer je haar te wassen, maar je kunt ook gewoon even  lekker shower gel op doen! Of een gezichtsscrub! Hhmm, normaal wil ik nooit douchen, want ik wel verder op mijn Blog, maar als ik er eenmaal onder sta, wil ik er niet meer uit!

Tip 6: Gebruik een masker!
Dit vind ik meestal wel lekker, even een kwartiertje een masker op hebben. Dit is ook heel erg gezond, en fijn, doe dit nou niet elke dag.
Bij de Action kun je 2 pakjes masker ( aan elkaar ) voor 0,80 cent kopen!
Tip 7: CHOCOLAAAA!!!!!
Yum, dit word leuk! Maar we moeten niet al te vroeg juigen, want het gaat hier om pure chocola met 64% cacao.
En eet het blokje voor blokje en  niet te veel!
Tip 8: Groene en witte thee.
Dit is supergezond voor je! Witte thee is trouwens gezonder dan groene thee ;) Dagelijks een kopje en je bent lekker gezond!
Tip 9: Veel bewegen!
Dit klinkt misschien raar, bewegen, goed voor je huid?
Natuurlijk, van veel bewegen word je gezond, en als je gezond bent, dan heb je een mooie strakke huid! Elke dag eventjes een half uurtje tot uurtje joggen kan toch geen kwaad?
  Tip 10: Handcréme gebruiken!
Ja, gebruik dagelijks veel handcréme vooral als het in  aanraking is gekomen met water.
Bij de Action kun je handcéme kopen voor 1,00 euro en bij de Kruidvat voor 2,50 euro.


Jammergenoeg ging ik maar tot de 10, ik heb hier een tijdje aan gewerkt, dat wel.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Heb jij nog goeie beautytips?
En heb je nog vragen voor de Q&A?
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten